Ευθυγράμιση
χρειάζεται να γίνεται κάθε 10.000 km
ΤΟ ΤΕΛΕΙΟ ΖΥΓΙΣΜΑ ΤΩΝ ΤΡΟΧΩΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΕΣΗ
ΣΥΓΚΛΙΣΗ
Αν οι τροχοί συγκλίνουν πολύ προς το κέντρο του οχήματος στο εμπρός μέρος, αυξάνεται η κατανάλωση και μειώνεται το έργο που παράγει το μοτέρ. Αντίθετα αν αποκλίνουν στο εμπρός μέρος, η τροχιά του οχήματος επηρεάζεται από τις ανωμαλίες του δρόμου και η οδήγηση γίνεται κουραστική.
Και στις δύο περιπτώσεις οι τροχοί διαγράφουν μια τροχιά διαφορετική από την ιδανική, φορτίζοντας υπερβολικά του άξονες, φθείροντας τα λάστιχα. Το ιδανικό είναι μια μικρή σύγκλιση προς τα εμπρός που εξασφαλίζει σταθερότητα.
ΚΑΜΠΕΡ
Η γωνία κάμπερ προσδιορίζει πόσο κάθετοι είναι οι τροχοί με το επίπεδο του δρόμου. Με αρνητική γωνία κάμπερ το λάστιχο πατά περισσότερο με το εσωτερικό του πέλματός του, με αποτέλεσμα να υπερθερμαίνεται και να φθείρεται υπερβολικά. Με θετική γωνία κάμπερ τα λάστιχα πατούν περισσότερο με το εξωτερικό του πέλματός τους, μειώνοντας την πρόσφυση και καταπονώντας την ανάρτηση.
Ιδανικά, η γωνία κάμπερ είναι ελαφρώς αρνητική και καθορίζεται από τον κατασκευαστή και το είδος του οχήματος, για βέλτιστο κράτημα, αίσθησηκαι επαναφορά του τιμονιού.
Κάθε πότε; Θεωρητικά ο έλεγχος και η ευθυγράμμιση των τροχών χρειάζεται να γίνεται κάθε 10.000 km ή μια φορά το χρόνο. Επειδή όμως στην Ελλάδα, οι λακκούβες και οι έντονες ανωμαλίες καραδοκούν, ο έλεγχος κάθε έξι μήνες δεν θα ήταν υπερβολή.Εξάλλου κατά τη διάρκεια του ελέγχου θα αποκαλυφθούν και τυχόν άλλες φθορές (μπάρες, ακρόμπαρα κ.λπ.).
Χτίζουμε σχέση εμπιστοσύνης
2410 972 610
ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙΤΕ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΑΣ
Κάνε μια στάση για να δεις από κοντά τις νέες εγκαταστάσεις τα νέα τμήματα και την πλήρη γκάμα αξεσουάρ να πιείς εναν καφέ και να γνωρίσεις τους ανθρώπους και τη δυναμική του συνεργείου ΜΠΑΤΣΙΚΑΣ