Τα τελευταια μας νεα

΄΄ΜΠΑΤΣΙΚΑΣ΄΄ Συνεργεια βαρεων οχηματων

Τα θετικά στο Σύστημα Τριών Αξόνων, ποια φορτηγά μπορούν να εφοδιαστούν.

trion-aksonon

Μικρότερες στροφές, βελτιωμένη οικονομία καυσίμου.
Σε σύγκριση με τους διπλούς εμπρόσθιους άξονες, οι οποίοι είναι συνηθισμένοι στα εργοταξιακά φορτηγά, η τριπλή διάταξη αξόνων προσφέρει στο φορτηγό σημαντικά μικρότερο κύκλο στροφής. Και οι δύο διαθέτουν υδραυλική στρέψη και μπορεί να ανέβουν όταν το όχημα κυκλοφορεί άφορτο, με αποτέλεσμα εξοικονόμηση καυσίμου και λιγότερη άσκοπη φθορά ελαστικών. Η τριπλή διάταξη αξόνων είναι εγκεκριμένη για φορτία μέχρι 36 τόνων, κάτι που συνεπάγεται μέγιστο μικτό βάρος οχήματος μέχρι 56 τόνους σε διάταξη 10×4.
Σύστημα τριών αξόνων για καλύτερη ευελιξία
Οι ειδικοί αναφέρουν ότι: Εάν καλύπτετε πολλά χιλιόμετρα σε καλούς δρόμους και μεγάλο ποσοστό της απόστασης άφορτοι (κάτι που ισχύει για τα περισσότερα εργοταξιακό φορτηγό), το σύστημα τριών αξόνων με ανάρτηση αέρα αποτελεί μια άριστη επιλογή. Η τριαξονική διάταξη αξόνων προσφέρει καλύτερη ευελιξία σε στενούς χώρους και προσφέρει τη δυνατότητα ανόδου ενός από τους άξονες (ή ακόμα και δύο) για χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου και αυξημένη πρόσφυση.
Η τριπλή διάταξη αξόνων προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε τεμπέλη (πίσω από τους κινητήριους άξονες) ή προωθητικό άξονα (εμπρός από τους κινητήριους άξονες) ή και τις δύο διατάξεις (εάν οδηγείτε 8×2).
Επειδή οι άξονες διαθέτουν υδραυλική στρέψη, η ακτίνα στροφής είναι πολύ μικρότερη απ' ότι σε φορτηγό με διπλούς εμπρόσθιους άξονες, διευκολύνοντας το χειρισμό του οχήματος σε δύσκολες διαδρομές. Και ακόμα, η ανάρτηση αέρα προσφέρει άνετη μετακίνηση, ιδιαίτερα όταν το όχημα είναι άφορτο.
Μειωμένη κατανάλωση καυσίμου
Άλλο ένα θετικό είναι ότι με τον τρίτο άξονα μπορεί ο επαγγελματίας οδηγός να μειώσει την αντίσταση κύλισης του οχήματος και να μειωθεί η κατανάλωση. Σε αυτό το σημείο σας βοηθά το σύστημα τριών αξόνων. Όταν δεν είναι απαραίτητος ο συρόμενος άξονας για την κατανομή του

Αεροαναρτήσεις στα τρέιλερ: Έλεγχος ύψους, φθορές ...

Τυχαία Δημοσίευση

Ενα Iveco Stralis CNG NP ξεκίνησε απο το Λονδίνο και αφού διέσχισε τη Μάγχη από το Ντόβερ στο Καλαί, ολοκλήρωσε ένα ταξίδι 1.728 χιλιομέτρων μέχρι τη Μαδρίτη, χωρίς στάση για ανεφοδιασμό, αποδεικνύοντ...
Αξιοπιστία, υψηλή απόδοση και ανθεκτικότητα είναι τα βασικά χαρακτηριστικά που ενσωματώνει η ειδική έκδοση XLION που λάνσαρε στην Έκθεση του Ανόβερο η MAN Truck & Bus. Πρόκειται για ένα ειδικό πακ...
Η σειρά Manoovr της Nooteboom είναι γνωστή για τη μεταφορά βαρέων μηχανημάτων. Οι τελευταίες προσθήκες εδώ είναι οι 4-αξονικοί, 5-αξονικοί και 6-αξονικοί Manoovr χαμηλής φόρτωσης για μεταφορά εκσκαφέα...
Μικρότερες στροφές, βελτιωμένη οικονομία καυσίμου.Σε σύγκριση με τους διπλούς εμπρόσθιους άξονες, οι οποίοι είναι συνηθισμένοι στα εργοταξιακά φορτηγά, η τριπλή διάταξη αξόνων προσφέρει στο φορτηγό ση...
Το βαρύτερο κομμάτι εξοπλισμού που έχει ποτέ ταξιδεύσει στους δρόμους της Αλμπέρτα βρέθηκε στο δρόμο από το εργοστάσιο κατασκευής στο Έντμοντον μέχρι την τοπoθεσία μιας νέας πετροχημικής εγκατάστασης ...

Ωρες λειτουργιας

Αυτή τη στιγμή είμαστε ΚΛΕΙΣΤΑ

Δευτέρα
17-06-2019
09:00 - 17:00
Τρίτη
18-06-2019
09:00 - 17:00
Τετάρτη
19-06-2019
09:00 - 17:00
Πέμπτη
20-06-2019
09:00 - 17:00
Παρασκευή
21-06-2019
09:00 - 17:00
Σάββατο
22-06-2019
Τηλεφωνικά
Κυριακή
23-06-2019
ΚΛΕΙΣΤΑ

Facebook Like Box

Έναρξη Chat
1
Close chat
Γειά σου! Ευχαριστούμε που μας επισκεφτήκατε. Πατήστε το πλήκτρο Έναρξη για να συζητήσετε με την υποστήριξη μαςt :)

Έναρξη